Najčastejšie otázky na Salón Tásler
Pripravili sme pre Vás odpovede na najčastejšie kladené otázky na Salón Tásler, aby sa Vám pohodlnejšie nakupovalo v našom internetovom obchode Salón Tásler. Ak tu odpoveď na Vašu otázku nenájdete, neváhajte nás kontaktovať telefonicky: 0908 190 099, alebo vyplňte formulár pre kontakt s nami. Ďakujeme.
Základné informácie
+
Ako nakupovať v internetovom obchode Salón Tásler?Ak ste si už vybrali konkrétny model šiat, alebo akéhokoľvek oblečenia, ktorý sa vám páči, tento jednoducho kliknuntím na tlačítko ‚Pridať do košíka‘ vložíte do košíka. Predtým je potrebné vybrať požadovanú veľkosť, farbu, popr. možnosť vreciek… u niektorých modeloch s väčším počtom farebných kombinácií, farba sa píše do poznámky na konci objednávky. Na pravom boku stránky sa vám potom zobrazí košík s položkou, ktorú ste doň vložili. Kliknutím na tlačidlo ‚Pokladňa‘ prejdete k objednaniu tovaru. Ak ste nový zákazník/čka budete musieť vyplniť registračný formulár a súhlasiť s našimi obchodnými podmienkami. Záverečným kliknutím na ‚Objednať‘ ste vytvorili záväznú objednávku. Potvrdenie o objednávke si prečítate vo svojej emailovej schránke.
+
Ako určím správnu veľkosť?Pre správne určenie potrebnej veľkosti oblečenia použite náš krátky návod a veľkostné tabuľky pri jednotlivých modeloch.
+
Oblečenie mi je malé alebo veľké. Ako mám postupovať?V takomto prípade je potrebné vrátiť tovar späť na našu adresu. Tovar musí byť nepoškodený, nenosený, v pôvodnom obale aj s originálnymi visačkami. Spolu s tovarom pošlete aj vyplnený Výmenný list. Môžete sa rozhodnúť či si vyberiete väčšie alebo menšie číslo vášho modelu, alebo vám vrátime peniaze ak nemáme požadovanú veľkosť.
+
Ako mám reklamovať zakúpený tovar?Reklamovaný tovar je potrebné vrátiť späť na našu adresu poštou, alebo osobne. Spolu s reklamovaným tovarom pošlete aj vyplnený Reklamačný list, kde uvediete čo reklamujete. Po posúdení vašej reklamácie vám oznámime rozhodnutie. Na vybavenie vašej reklamácie máme lehotu do 30 dní podľa Zákona na ochranu spotrebiteľov 250/2007 Z.z. §18.
+
Koľko stojí odoslanie a zabalenie tovaru?Zabalenie tovaru, čiže balné, u nás máte zdarma. Neúčtujeme si žiadne manipulačné poplatky. Poštovné je zdarma pri objednávke nad 120€. Pri objednávke do 120€ si dopravu môžete zvoliť. Najrýchlejšie a najlacnejšie doručenie je cez Zásielkovňu na Výdajné miesto blízko vášho bydliska, či práce, ktoré si vyberiete samy v cene 3,50 €. Pri doručení Slovenskou poštou je cena za doručenie tovaru 4,50 €. Doručenie kuriérskou spoločnosťou na adresu je cena stanovená na 5,50 €. Pri osobnom odbere sa poštovné neuhrádza a taktiež ani manipulačný poplatok. Výber z možností doručenia si zvolíte pri objednávke.